Levering & frakt
Levering med PostNord
For levering til utleveringssted er fraktkostnaden 49 kroner per bestilling. Gratis frakt over 1000 kroner. Gratis frakt gjelder ikke for produkter med ekstra frakttillegg, se nedenfor. Bestillingen din vil bli sendt innen 1–3 virkedager, forutsatt at varene er på lager. Unntak kan forekomme ved stor pågang i forbindelser med kampanjer etc.
Du vil bli varslet via SMS når pakken er klar for henting. VIKTIG! Fyll inn gyldig mobilnummer. Dersom vi ikke har mobilnummeret ditt, sendes det en melding via e-post.
Du må legitimere deg når du henter ut pakken. Merk at du ved bestilling må oppgi samme navn som står på legitimasjonen din, ellers kan du ikke hente ut pakken.
Pakken blir liggende på utleveringsstedet ditt i 7 dager. Du kan gå inn på PostNords app og forlenge denne tiden helt gratis. For pakker som ikke hentes ut, belaster vi kunden med 200 kroner.
Som kunde kan du også velge Hjemlevering for 149 kroner. PostNord leverer på virkedager og du har mulighet til å velge tidspunkt/dag for din hjemlevering. PostNord kontakter deg for å avtale dag/tidspunkt for levering – varsel sendes vis SMS.
Gratis frakt gjelder ikke ved hjemlevering uansett bestillingsbeløp.
Vi bryr oss om miljøet vårt. Det kan derfor forekomme at varene dine leveres i resirkulert emballasje. Vi håper at du som kunde har forståelse for det.
Vi värnar om vår miljö. Det kan därför hända att dina varor levereras i återanvänt emballage. Hoppas du som kund har överseende med det
Delleveranse
Dersom et produkt er utsolgt, vil du som kunde bli informert om foreløpig leveringsdato i forbindelse med bestillingen. Vi sender vanligvis bestillingen din når alle produktene er på lager.
Skulle en vare bli kraftig forsinket ved levering, kan vi velge å dele opp leveransen av bestillingen din. Vi gjør dette i de tilfellene verdien på den/de manglende varene overstiger 300 kroner. De resterende varene sendes da gratis til deg så snart de er på lager.
Vær oppmerksom på at hvis det gjelder flere varer, avventer vi levering på alle. Hvis du vil kansellere restnoterte varer, kan du kontakte oss.
Frakttillegg
Det tilkommer et frakttillegg på varer som transportøren anser som uvanlig stor og uhåndterbar. Disse leveres som hjemlevering. PostNord vil kontakte deg for å avtale dag/tidspunkt for levering. For mer info, kan du kontakte PostNords kundeservice: 987 09300, www.postnord.no
Transportskader
Skulle pakken være skadet ved utlevering, skal dette meldes direkte til utleveringsstedet. For mer informasjon, kan du lese mer på www.postnord.no eller kontakte PostNords kundeservice på telefon 987 09300. Dersom det ikke er ytre skader, må den eventuelle mangelen meldes innen syv dager.
Levering til butikk (Click & Collect)
Hvis du henter bestillingen din i en av våre butikker, er frakten gratis. Du velger dette alternativet i kassen under leveringsmåte. Ta med legitimasjon. Pakken blir liggende i 14 dager.
Brodyr
Ved bestilling av broderi sendes denne informasjonen til order@borjes.se. Bestilling av broderi forlenger leveringstiden med opptil 14 dager.